Internet bu denli yaygınlaşmadan önceki dönemde yani 90′lı yıllarda, web üzerinde reklam verme konusu çok radikal bir işi olarak görülüyordu. Çoğu sitede reklam bile yoktu; 1993 yılından beri interneti kullanan biri olarak bunu söylüyorum, eskiler çok iyi hatırlar. DoubleClick gibi bazı firmalar buradaki geleceği görmüştü. Bu macera günümüzde her ölçekteki firmaların kolaylıkla kullandığı bir yapı haline gelmiş durumdadır. Üstelik rekabet öyle büyük seviyelere ulaşmıştır ki Google’un DoubleClick’i 3.1 milyar dolar gibi devasa bir rakama satın almasına, Microsoft’un Yahoo’ya 48 milyar dolar servet önermesine kadar ulaşmıştır. Buradaki bütün amaç milyarlarca dolarlık devasa internet reklam pastasına hakim olmaktır.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
0 yorum:
Yorum Gönder